Rapporten

De leerlingen van de groepen 1 t/m 8 krijgen twee keer per jaar een rapport. In oktober/november en na elk rapport vindt er een 10-minutengesprek plaats. Met het rapport laten we u graag zien hoe uw kind zich ontwikkelt en leert, maar ook hoe uw kind zich gedraagt op school en wat de inzet is.

IK-rapport

Omdat we het belangrijk vinden dat leerlingen reflecteren op hun eigen gedrag, vullen ze al vanaf groep 1 een IK-rapport in. In dat IK-rapport geven ze aan wat ze vinden van hun eigen sociale en executieve vaardigheden. Zo kunnen kinderen uit de onderbouw bijvoorbeeld aangeven of ze al goed kunnen samenspelen met andere kinderen en dingen kunnen delen met andere kinderen. In de middenbouw geven ze bijvoorbeeld aan of ze hun werk goed kunnen plannen, of ze feedback kunnen geven en ontvangen en of ze geconcentreerd kunnen werken.